4 septembrie 2009

Vacantzaaaaaa!!!

Data: 4 septembrie 2009. Azi pot spune ca am luat si eu vacanta!!! :D Si de ce tocmai acum ? Pai... anul asta am terminat liceul si bineinteles am invatat pentru BAC (ma rog, asta in ultimele 2 saptamani). Apoi m-am hotarat sa dau la Constructii Civile (www.utcb.ro), dar faza naspa e ca la admitere imi trebuia mate si fizica. Mate stiu, da` la fizica eram praf! :)) Asa ca pune-te, Adinutso, si invata fizica! :)) Ca deh .... in liceu am facut cu o profa care nu prea se ocupa de noi (intr-a 12-a nici nu prea treceam pe la orele ei) si nah.... m-am apucat eu cu o luna inainte de examen sa invat fizica! Si uite asa, m-am imprietenit cu principiile mecanicii newtoniene si cu toate celelalte!! :)) Intr-un final, am avut si examenul... la mate m-am descurcat (12 probleme), dar la fizica din 6 probleme am stiut sa fac doar una! :)) Si fiind un test grila, am folosit metoda "din oceanul pacific a venit un peste mic si pe coada lui scria: iesi afara dumneata!". Dar n-am avut noroc sa nimeresc vreun raspuns la celelalte. Partea frumoasa e ca am intrat chiar si la buget!! :P
Tocmai ce am terminat cu constructiile, cand am ajuns acasa, au inceput ai mei sa ma bata la cap cu desenu`. ("Deseneaza, Adina! Nu sta!") Ca eu vreau sa dau la arhitectura. De fapt asta imi doresc de cand ma stiu. Asa ca m-am apucat de desen. Am venit in Bucuresti si am inceput sa fac pregatire. In fiecare zi, mai putin miercurea si duminica, trebuia sa ma trezesc dimineata si sa ma duc la pregatire, unde stateam vreo 6 ore. Ajungeam acasa si iarasi desenam.... si tot asa... Pe 2 septembrie am avut examen. Iar acum astept sa se afiseze rezultatele (pe 7 sept).
Sper sa fie cu noroc! :D

2 comentarii: