3 septembrie 2009

`Bout me!

Rubrica `bout me ..... Well... sunt o fire vesela, generoasa, prietenoasa, independenta etc... Pentru mine sinceritatea este cea mai buna politica si nu suport sa fiu acuzata de lipsa de onestitate. Vorbesc deschis, pentru ca vad lumea asa cum este, desi port ochelari cu lentile roz.. Totodata, imi pastrez capacitatea fericita de a crede ca lucrurile se vor ameliora sau daca nu, le voi accepta asa cum sunt. Uneori sunt prea sincera. Pentru mine ce-i in gusa este si-n capusa. Stilul meu de a spune pe fatza, fara menajamente, ceea ce gandesc duce in mod firesc la perceptii gresite si la multe "scandaluri scandaloase", ca sa nu mai vorbesc de sentimente ranite ...
Ador sa calatoresc, sa vizitez si sa stiu cat mai multe lucruri despre locurile respective. Sau mai bine spus... nu prea imi place sa stau pe acasa, pur si simplu nu am stare. Vorba aia, "iarba e mai verde in curtea vecinului", mi se potriveste intr-o foarte mare masura. Imi traiesc viata si profit de fiecare clipa. Pesimismul si mohorala ma imbolnavesc la propriu. Imi place sa ma distrez, sa ies cu prietenii (fiind o fire sociabila), sa ma duc la petreceri sau in cluburi (venitul acasa dupa miezul noptii nu e o dovada de promiscuitate, asa cum nici sosirea la o ora decenta nu este o dovada de inocenta). Am multi prieteni, dar putini prieteni de suflet... Asa sunt eu: imi umplu existenta cu proiecte, petreceri, cauze si prietenii superficiale, pentru ca nu suport sa fiu singura...
Cand vrei sa fac ceva, roaga-ma! Nu-mi ordona! Din cate stiu, tehnica omului pesterilor s-a demodat inca de la Tarzan si Jane. Imi place sa ma simt protejata, dar nu sa mi se dea ordine. Nu accept asta nici de la mama! :))
Fac destul de multe gafe, desprinse parca din Zona Crepusculara, care ma fac sa ajung mereu la locul nepotrivit in momentul nepotrivit.
Am o memorie uluitoare, care ma ajuta sa spun cu exactitate ce am facut pe 6 august 2007, si imi amintesc fiecare detaliu al cartilor si al filmelor.... insa.... eu pot uita unde mi-am lasat haina. Deseori imi pierd manusile, cheile si mi-as putea pierde si capul daca n-ar fi prins de gat! :)))
Imi place sa filozofez la nebunie. Am gasit odata intr-un horoscop despre sagetatori, cum ca slujba visurilor mele ar fi senatorul care tine mereu discursuri, iar cartea preferata este "Filozofia la minut"! :))

3 comentarii: