9 septembrie 2009

"Best" music!

Ladies and Gentlemen .... I have the honour to present you ..... the "best" music .... only here in Romania .... :)

Asadar, va prezint cele mai tari versuri culese din cantecele unor interpreti romani de maaare cautare ...

"Si cand mor am valoare
La sicriu fac buzunare
Sa vada dusmanii bine
Ca-mi iau banii dupa mine
De-ar sti cum gandesc dusmanii
M-ar dezgropa sa-mi ia banii
Daca prind unul ca sapa
Il trag dupa mine in groapa ... "
(Nicolae Guta si Brazilianu - "Si cand mor am valoare" )


"Vine, vine Borcea cu spartanii
Fuge toti miliardarii
Dar vine, vine Borcea sa ia cupa
Sa distruga Europa"
(Jean de la Craiova - "Vine Borcea cu spartanii")


"Frate fratioru` meu,
Spune la fratele tau ...
Mie-mi spune inima
Ca ai vrea sa-mi spui ceva ... "
(Nicolae Guta si Nicoleta Guta - "Fratele meu")


"Pumnii mei minte nu are!
Sparge tot ce-i sta in cale"
(Florin Minune)


"Suna telefoanele
Ca dracii
Si vin milioanele
Cu sacii
Ca la mintea ce o am eu
Nu-ti merge
Sa ma dobori este greu
E lege !!"
(Nicolae Guta - "Suna telefoanele"


Lista nu se termina aici ... documentarea continua ... ptr sugestii contactati-ma ... ;))

Un comentariu:

  1. Da...m-ar interesa...stii de unde pot lua discografia completa a Victoriei Salam & Co.?

    RăspundețiȘtergere