10 septembrie 2009

Banc!

O femeie este oprita din trafic de catre un politist:
- Ati depasit limita de viteza. Permisul dvs., va rog.
- Vi l-as da, numai ca nu am. L-am pierdut definitiv pentru conducere repetata in stare de ebrietate.
- Aha... Imi aratati, va rog, actele masinii?
- Nu pot. Am furat aceasta masina si am ucis proprietarul.
In acest moment politistul se retrage incet spre masina sa si cere ajutoare prin radio.
In 5 minute sosesc la fata locului alte cinci masini de politie. Un ofiter superior se apropie de masina femeii cu pistolul pregatit.
- Doamna, va rog sa iesiti din masina! Unul dintre colegii mei mi-a spus ca ati furat aceasta masina si ca ati ucis proprietarul. Va rog sa deschideti portbagajul.
Femeia deschide portbagajul, care este gol...
- Masina este a dvs., doamna?
- Da. Poftiti actele ei. Acesta il deschide si studiaza si permisul, care este in regula. Tipul deja nu mai stie ce sa creada.
- Multumesc, doamna... Vedeti, colegul meu mi-a spus ca nu aveti permis, ca ati furat masina si i-ati ucis proprietarul!
- Pai, sunt convinsa ca porcul asta mincinos v-a spus si ca mergeam cu viteza!
Morala: Nu va puneti cu femeile.

2 comentarii: